Regelmiep

9 mei 2015 - Hardinxveld-Giessendam, Nederland

Tickets. Visum. TBC-foto. Inentingen. Verklaring omtrent gedrag. Bankafschriften. Doktersverklaring. Acties. Zomaar wat dingen waar ik druk mee bezig ben. Tsjah, best druk nog om dat allemaal te regelen naast mijn afstuderen. Maar ik merk dat God deuren voor me opent en daar ben ik heel dankbaar voor!

Een paar weken terug ben ik op Zendingsjongerenweekend geweest van de GZB. Het thema van het weekend was: In vuur en vlam. Ik heb ontzettend van het weekend genoten! Het is bijzonder om andere jongeren te ontmoeten met hetzelfde verlangen voor zending. (oud-)Zendelingen vertelden over hun roeping, we kookten een wereldlunch, we ontmoeten buitenlandse studenten en spraken over passie voor het werk in het Koninkrijk en omgaan met teleurstellingen. Dit weekend heb ik kennisgemaakt met Jessica de Vries (zie foto). Jessica gaat ook 7 september naar Helderberg, maar zij blijft tot februari. In ieder geval zullen we in Zuid-Afrika veel met elkaar optrekken! Het was leuk om elkaar op zo'n weekend te leren kennen!

Zaterdag 13 juni 2015 organiseer ik in het Hervormd Centrum (Talmastraat 9, Hardinxveld-Giessendam) een High Tea voor vrouwen en meiden! De opbrengst (vrijwillige bijdrage) is ter ondersteuning van het vrijwilligerswerk dat ik ga doen . Om 14.00 uur staat thee klaar met allerlei lekkers. Elma van Willigen zal een Bijbelstudie houden over het thema ‘Hoe zout ben jij?’ Aanmelden kan tot en met 6 juni door te bellen naar 0184-611123 of mail naar [email protected].

Verder noem ik vast dat zaterdag 4 juli om 9 uur een mannenontbijt zal plaatsvinden, ook in het HC. Hierbij zal Joren IJzerman een Bijbelstudie houden. Meer informatie volgt!

Allemaal bedankt voor jullie medeleven en interesse en hopelijk tot ziens (bij een van de acties?)!

Groetjes Annelie.

1. Annemarie Vink:
    13 juni 2015
    Een goede reis! Ik ga je volgen!