Welkom op mijn reisblog!

13 april 2015 - Hardinxveld-Giessendam, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Via deze blog kun je op de hoogte blijven van mijn reisverhalen en foto’s als ik in Zuid-Afrika ben, maar ook in de periode daarvoor. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

De meesten van jullie weten waarschijnlijk dat ik eerder in Oekraïne en Ghana ben geweest voor werkvakanties: twee prachtige ervaringen. Ik wilde graag weer zoiets doen maar dan iets langer dan 2 of 3 weken ;) Nu ik in juli mijn studie hoop af te ronden, is dat de perfecte periode voor zulke plannen! 7 september tot en met 16 december 2015 ga ik voor een korte termijnuitzending naar Zuid-Afrika. Hier ga ik kinderwerk doen in samenwerking met de kerkelijke gemeente Helderberg, nabij Kaapstad. Helderberg Uitreik omvat zo’n dertig projecten, uiteenlopend van ontwikkelingshulp tot evangelisatiewerk. Als vrijwilliger werk ik mee aan een aantal van deze projecten. Deze reis is een korte termijnuitzending van Stichting Kimon en ik wordt uitgezonden door de Hervormde Gemeente Hardinxveld-Giessendam.

Aan deze uitzending zijn verschillende kosten verbonden. De grootste hiervan zijn het vliegticket, de verblijfplaats en de verblijfskosten. Om de kosten te dekken zal ik verschillende acties gaan doen binnen Hardinxveld-Giessendam. Zo organiseer ik zaterdag 13 juni een High Tea voor vrouwen en meiden! Hierbij zal Elma van Willigen uit Dordrecht een Bijbelstudie houden. Zaterdag 4 juli organiseer ik een Mannenontbijt waarbij Joren IJzerman een Bijbelstudie zal houden. Schrijf je de data vast in je agenda?

Hiernaast kan ook het geld van sponsoren goed gebruikt worden. Elke gift is van harte welkom, groot en klein. Zou je hier aan mee willen werken? Je kunt je gift overmaken naar NL41RABO0395035406, op naam van A.C. de Rover. Hartelijk bedankt!

Heel erg bedankt voor je medeleven en interesse, hopelijk tot ziens bij één van de acties!

Groetjes Annelie.

1. Reislogger:
    13 april 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. J,van Wingerden:
    10 juni 2015
    Fijn om te lezen en hoop op de hoogte te blijven.