Dankbaar!

26 juni 2015 - Hardinxveld-Giessendam, Nederland

Wat ben ik dankbaar voor de manier waarop God de voorbereidingen voor het kinderwerk zegent! Momenteel ben ik volop bezig met de acties en het zoeken naar sponsors.

Op zaterdag 13 juni vond een high tea plaats voor vrouwen. Er waren ruim 40 vrouwen aanwezig! Elma van Willigen hield een Bijbelstudie over het thema ‘Hoe zout ben jij?’ Het was een mooie en gezellige middag, met de geweldige opbrengst van €560,-! Ik bedank hiervoor allen die aanwezig waren, iets lekkers hebben gemaakt en de Albert Heijn en Het Bakhuis! Ook dank aan Drukkerij Rad in Dordrecht voor het printen van de posters en flyers!

Zaterdag 20 juni was er een braderie in het centrum van Hardinxveld. Hier stond ik met een kraam met snoeprollen, Zuid-Afrikaanse cd’s en zelfgemaakte spullen. Dit bracht €287,- en een heleboel leuke gesprekken op!

Daarnaast zijn er tot nu toe giften binnengekomen voor ruim €350,-. Ook hiervoor hartelijk dank!

Naast de acties ben ik nog bezig met de voorwaarden voor het visum. Volgende week hoop ik weer naar de ambassade te gaan om het visum aan te vragen. Hopelijk mis ik geen papieren en loopt dit voorspoedig! Verder ben ik druk bezig met het afronden van mijn opleiding. Kortom, een drukke periode, maar er zijn gelukkig heel veel mensen die me helpen!

Morgen, zaterdag 27 juni, organiseert Jeugdvereniging Ichtus een autowasdag van 10 tot 16 uur bij het Hervormd Centrum (Talmastraat 9, Hardinxveld-Giessendam). Het wassen van de buitenkant van de auto kost €7,50, evenals het wassen van de binnenkant van de auto. Daarnaast worden er cashewnootjes en koffie/thee met iets lekker verkocht. De opbrengst is voor het kinderwerk dat ik ga doen. U bent van harte welkom!

De laatste actie vindt zaterdag 4 juli plaats, namelijk een mannenontbijt! Dit begint om 9 uur in het Hervormd Centrum (Talmastraat 9, Hardinxveld-Giessendam). Joren IJzerman zal spreken over het thema ‘Sterk!’ Aanmelden kan t/m 1 juli door te mailen naar [email protected] of bel naar 0184-611123. Hiervoor kunt u een vrijwillige bijdrage geven. Alle (jonge)mannen zijn van harte welkom!