Afrikaans temperatuurtje

6 juli 2015 - Hardinxveld-Giessendam, Nederland

Op het moment is het hier in Nederland net zo warm als in Zuid-Afrika, zo niet warmer! Zo kunnen Jessica en ik in ieder geval vast aan de temperatuur wennen ;) En voor wie het zich af vraagt: ja hoor, ik zie het nog steeds zitten om naar Zuid-Afrika te gaan! Als ik kom is het eigenlijk net ‘winter’ geweest en wordt het steeds warmer. Ik moet er alleen niet aan denken om in december weer in het koude Nederland te komen… maar dat is nog ver weg!

Zaterdag 27 juni organiseerde Jeugdvereniging Ichtus een autowasdag. De opbrengst hiervan was voor mijn reis. Er hebben ontzettend veel JV-ers geholpen en er zijn nog meer auto’s gewassen. Dit alles bracht een hoop gezelligheid, verbrande schouders en €580,- op! Alle JV-ers en ‘klanten’: bedankt!

Zaterdag 4 juli vond het mannenontbijt plaats. Voor mij (en mijn ouders en zusje) begon de ochtend al vroeg. Om half 8 waren we op de markt te vinden, waar we sponsoringen op mochten halen bij Marktbakker ’t Stoepje, de kaasman en Kees Groente & Fruit. Vervolgens nog langs Bakkerij Klootwijk, de Albert Heijn en Slagerij Van Prooijen. Dit alles resulteerde in een gezellige ochtend met een mooie Bijbelstudie over het thema ‘Sterk!’ door Joren IJzerman. Ik wil alle aanwezige mannen, sponsors, Joren, mijn ouders en Willemijn bedanken voor de bijdrage; de opbrengst is ruim €700,-!

Hiermee is de periode van acties voeren afgesloten. Mocht u nog willen sponsoren kunt u dit overmaken naar NL41RABO 0395035406, A.C. de Rover. Wilt u daarnaast blijven bidden voor de voorbereidingen en voor de projecten die al lopen bij Helderberg Uitreik? Hartelijk bedankt!

1. Marijke Bongers:
    6 juli 2015
    Veel plezier en ik ga je natuurlijk volgen Annelie (en Jessica)
    xxx