Eerste indrukken

8 september 2015 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Gisteravond zijn Jessica en ik om 21.15 uur veilig geland in Cape Town. Ruim 11 uur zitten is best lang, maar het is gelukkig goed gegaan! We werden meteen warm verwelkomd door Retha en haar man Jakob. Retha werkt ook bij Helderberg Uitreik en van haar huren we het appartement en de auto. Nadat we wat gedronken hadden bij Retha en Jakob, zijn we naar het appartement gebracht. We hebben een prachtig appartement met een ongelooflijk mooi uitzicht op de baai! (Al konden we dat toen in het donker nog niet zien.) Inmiddels was het al laat dus gingen we snel slapen.

Vanmorgen werden we 7.10 alweer opgehaald om ons voor te stellen op een school. Hier maakte we de eerste Bijbelles mee van 20 minuten waarin we onszelf mochten voorstellen aan de kinderen van een klas. In deze klas gaan we waarschijnlijk zelf ook Bijbelles geven.

Daarna hebben we van 9 tot 12 uur deelgenomen aan een cursus over kinderevangelisatie. Hier ontmoetten we Lea Luiten en andere medewerkers van het project. De cursus is ontzettend interessant! We hebben nu nog 2 dagen de ochtend de cursus. 's Middags kunnen we dingen regelen zoals internet en mensen ontmoeten.

Al met al voelen we ons tot nu toe ontzettend welkom, maar we moeten ook wel wennen aan de taal, vooral als dit een beetje snel gaat. Toch komen we al een heel eind en we genieten erg van alles!

1. Hennie:
    8 september 2015
    Hoihoi, Jaaaa een reisverhaal!!! super fijn dat jullie veilig geland zijn en jullie je zo welkom voelen!!!! Geniet ervan!!!!
    Tot het volgende reisverhaal!!!
    Dikke kus Lie voor jou!!!! liefs Hennie
  2. Jolien:
    Heeey Annelie,

Wat leuk om wat van je te lezen. Super fijn dat jullie veilig zijn aangekomen en dat jullie zo welkom zijn!! Succes en Gods zijn bij het werk!!

Liefs, Jolien
  3. Nico en Loes:
    Hoi Annelie,

Blij te lezen dat je veilig bent aangekomen en dat je eerste indrukken positief zijn.
    We hopen dat je je snel thuis mag voelen en een hele leuke en leerzame tijd mag beleven!
  4. Willemijn:
    hey lie,
    leuk verhaal en fijn dat alles goed gaat!
    succes verder en tot over 99 dagen!

-xxx- Willemijn ❤
  5. Gerlinde:
    8 september 2015
    Tjonge... geen tijd om te acclimatiseren ;) fijn dat alles tot nu toe zo goed verloopt! En stiekem ben ik best jaloers hoor, zeker als ik dan je foto's zie ;) liefs Gerlinde
  6. Philip der Rover:
    Hoi Annelie,
    We hebben je op de vlucht kunnen volgen via internet. Dat was erg leuk, maar een hele zit en dus vast voor jou ook...!
    Fijn dat je er bent en dat je de ontvangt zo goed is.
    papa
  7. Jarina en stefan:
    8 september 2015
    Hee lie! Super om te lezen en hele mooie foto's :-) xxx
  8. Marijke Bongers:
    8 september 2015
    Klinkt als een goed begin. Neem voldoende rust om alles te verwerken, dan houd je het langer vol. xxx Marijke
  9. Marius en Linda:
    8 september 2015
    Hej annelie fijn om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen. Heel veel lol, plezier en zegen gewenst!
  10. Aristha:
    Hey Annelie,

Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen. En je mag gelijk aan de slag. Veel succes met wennen aan de taal en nieuwe omgeving. Succes met de cursus.
    Gods zegen.

Liefs Aristha
  11. Aristha:
    Hey Annelie,

Gods zegen.

Liefs Aristha
  12. Anneke:
    Ha Annelie,
    Fijn dat je veilig bent aangekomen!
    En je kon gelijk aan de slag;)
    We wensen je een fijne en gezegende tijd.
    We kijken uit naar je volgende reisverslag!
    Groetjes van ons uit Asperen
  13. Anco en Diana:
    Hoi Annelie

Wat goed om te lezen. Veel succes met je werk daar en een hele fijne tijd gewenst.

Groetjes
  14. Carolien:
    Ha Annelie,

Fijn dat de vlucht is goed gegaan en dat je op de plaats van bestemming bent aangekomen. Nou moet het ook nog zien vol te houden mijn vlucht naar Thailand en daarna een korte revalidatie hoe ik ook alweer stappen zet om vooruit te komen;-). Hele fijne tijd toegewenst!! Gr Carolien
  15. Joop:
    Hee Annelie,

Gaaf wat jullie allemaal al hebben mee gemaakt!
    God zegent jullie.
  16. Nellie:
    9 september 2015
    Hoi Annelie, goed om te lezen dat ze zo fijn opgevangen werd. Ik bid voor je dat je tot zegen mag zijn en dat de kinderen tot zegen voor jou mogen zijn!
  17. Femke:
    Heey Lie!

Super leuk om te lezen dat het daar leuk is!
    Nog heel veel plezier!!

xxx je nichtje